Hur tänkte de här?

Jag fick mitt nya bankkort för några dagar sen och idag kom det sedvanliga kuvertet med koden i. Jag öppnar brevet och blir full i skratt. Ringer Handelsbanken och frågar om de verkligen menar allvar för jag hoppas verkligen inte att de menar att jag ska acceptera den koden de gett mig.
Jo, svarar de det är den koden du måste ha. Den går inte att byta.
Men svarar jag då, vad gör jag om jag vägrar att godkänna denna kod som skickats till mig? Jag berättar vilken kod jag fått och frågar tjejen jag pratar med om hon tycker att den koden är ok och om hon skulle godkänt den?
Ja svarar hon det skulle jag gjort!
Jag frågar då igen hur jag gör nu för den koden kan jag ju då rakt inte ha.
-Du får klippa ditt kort så skickar vi ett nytt med en ny kod. 
Så jag klipper snällt kortet och får vänta ytterligare en vecka innan mitt nya kort går att använda.


Vilken var koden då??
























1234   Hade du godkänt den?




Kommentarer
Postat av: Vampi

hahaha jag tror jag dör trodde bankerna hade säkerhet för vilka koder som fick användas.

2010-11-10 @ 11:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0