Guldbrev

Nu har jag buzzat igen! Att buzza är riktigt, riktigt roligt. Man får möjlighet att prova på nya varor och tjänster som man kanske aldrig funderat på att prova tidigare. Vänner och bekanta tycker också det är roligt när man kommer med en ny produkt att visa, berätta om och erbjuda prov på.

Denna gången var buzzningen lite annorlunda, den innebar nämligen att jag fick rota i byrålådorna efter guld att sälja. Jag visste att jag hade lite liggande som aldrig används så sagt och gjort, det skickades iväg med post till Guldbrev. Jag var först lite orolig, så smyckena fotograferades innan de lämnades in. Postens kvitto gäller som försäkring om något skulle hända så det sparades. Sen var det bara att vänta... knappt ett dygn efter jag skickat smyckena kom det ett sms med att de var mottagna och värderade till x antal kronor. Ytterligare en dag senare fanns pengarna på mitt konto! Så enkelt och smidigt.

Att jag dessutom fick 10 kronor extra per gram eftersom det var genom buzzador gjorde ju inte saken sämre.
Nu kan jag erbjuda samma erbjudande till DIG!

Om du vill få samma erbjudande så använd denna länken:

http://www.guldbrev.se/?utm_campaign=Buzzador&utm_source=Buzzador&utm_medium=Buzzador&campaign=Buzzador&id=55543

Observera att det är just den länken som måste användas för att få erbjudandet.

Så, iväg med dig och leta guld i byrålådorna så kan du också få ett extra tillskott i kassan innan jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0