Funderingar

Solen värmer och det känns som om våren faktiskt är på väg. Det är kallt som bara den men någonstans känns det som om vintern faktiskt börjar släppa taget.  :heart:

Jag måste erkänna att jag kommer att sakna snön lite grann. Den har blivit en del av vardagen... vi som nästan aldrig har snö här nere har äntligen fått känna på hur det är att ha riktig vinter. Visst har snön ställt till det och visst har man svurit över den emellanåt men samtidigt måste jag säga att det varit jättemysigt!

Vitt och vackert överallt är i min värld bättre än grådask och slask!  

Nu hoppas jag att vi slipper alltför mycket slask och att det blir vår så att jag kan få njuta av alla underbara ljusgröna blad som spricker fram i träden. Undras hur lång tid det tar innan vi är där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0