Buzzar för fullt

Just nu buzzar jag Dove Visible Care. Jag kan helt ärligt erkänna att jag var väldigt skeptisk mot att använda en annan duschkräm än den jag brukar. Eftersom min hud tenderar att inte alls gilla något annat än det gamla vanliga. Den protesterar mot alla nya produkter med utslag och kli. Fast denna gången verkar det gå bra, kan det  vara så att jag lyckats hitta ett märke till som jag kan använda?  Tiden får utvisa om den fortsätter fungera...

Nu har jag fått erbjudande om ytterligare två saker att buzza... vad har hänt? Så här mycket erbjudande har jag aldrig fått samtidigt. Jag har iallafall anmält intresse till en av produkterna. Kattmat!
Undras vad min kräsna "lilla" birmakille tycker om det? 
Håll tummarna för att jag kommer med i den kampanjen också!

Vill du buzza själv? Kika in på denna länken och registrera dig, du kommer inte att ångra det. Det är superkul!

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Chily



Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=Chily&lang=SE


Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har inte fått något på evigheter från Buzzador :/

2010-03-06 @ 16:39:06
URL: http://apostrof.blogg.se/
Postat av: Vampi

jag ska buzza loreals nya föryngringskräm hihi uj va vacker jag kommer bli:)

2010-03-06 @ 22:18:25
Postat av: Jeanette (bloggägaren)

Vad trist Sara. Hoppas att du får något snart!



Vampi: Den testar jag gärna. Jag närmar mig ju de 40 med stormsteg... ;-)

2010-03-07 @ 02:22:42
Postat av: AngelTitti

Du med Vampi hehe jag ska osså buzza den...

2010-03-08 @ 17:24:00
Postat av: Vampi

ohhh så vackra vi blir sen:) fast den loreal var lite för mycket parfym i för mig så det kliar och sticker i hela facet:(

2010-03-08 @ 22:04:03
Postat av: AngelTitti

Ajdå Vampi det var inte bra

2010-03-09 @ 12:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0