Varm varmt varmt

Idag har varit den varmaste dagen hittills denna sommar. Barnen flyttade ut i poolen redan på morgonen och vi fick dra upp dem vid 17-tiden. Jag passade också på att bada lite och inviga min  nya bikini.
Min gamla gick väldigt olämoligt i sönder igår så jag var tvungen att hitta en ny omedelbums.
Hur lätt är det så här  mitt i säsongen och dessutom när det är så här varmt?

Jag gav mig av och var på Familia direkt när de öppnade för att leta pp den perfekta bikinin. Tro det eller ej men jag hittade den faktiskt! På rea dessutom!! Det var tag tre betala för en så slutsumman landade på 400 för en överdel och två hipsters. Fullpris på detta skulle egentligen varit ca. 1100:-

På tal om värmen... jag kollade termometern vid 15.30 och då visade den 35 grader i skuggan...

Kommentarer
Postat av: Vampi

nu skojar du?? kostar lite tyg att skyla "de ädlare delarna" 400 på rea?? jisses jag är glad jag inte badar fick ju kaffet i vrångstrupen när jag läste!!!

2010-07-12 @ 11:53:43
Postat av: Jeanette (bloggägaren)

fniss

Man måste ju jämföra med normalpriset! När man då dessutom behöver lite större storlek så är det nästan omöjligt att hitta en bra bikini på de lite billigare ställena. :-(

2010-07-12 @ 13:27:15
URL: http://chily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0