Skånes Djurpark

Gårdagen bestod av årets första sjalträff på Skånes Djurpark.
Vi hade en alldeles fantastisk dag med mycket prat, många skratt och nya ansikten.
Barnen hade alldeles otroligt roligt och lekte, härjade, sprang och busade, precis som barn ska!

Jag fångade mina små godingar på en härlig bild.

Kevin längtade hela dagen efter att vi skulle komma till hästarna så att han skulle få rida. Första gången vi var på Skånes Djurpark kom han inte längre än att få på sig hjälmen sen vågade han inte mer. Nu studsar han fram, letar upp en hjälm som passar och klättrar upp på hästryggen som om han aldrig gjort något annat.



Elise ville också prova så det det skulle hon ju självklart få göra. Hjälmen var aningens stor så det krävdes en del justering för att få den att passa.

Sen började väntan tills det var hennes tur. Hon stod tålmodigt och väntade vid grinden. Det måste påpekas att tålmodighet och konsten att vänta på sin tur INTE tillhör Elises starka sidor.

När det väl var hennes tur gick det inte längre, hon klamrade sig fast vid mig och ju närmre jag kom hästen ju mer spänd blev hon. Det gick inte riktigt hela vägen denna gången men nästa kanske...

 

Som bonusbild vill jag lägga in en härlig bärbild på härliga sjalbarnare

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh fina Elise och Kevin. Återigen, TACK för igår!

Kram

2010-07-01 @ 10:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0