Godmorgon

Jag kan inte riktigt fatta att jag nu haft två veckors semester! Var tog de veckorna vägen? Jag har haft en alldeles otrolig tur med vädret.
Sol och varmt nästan varje dag.

Just nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe och lyssnar på barnen som sitter ute i köket och leker med lera. Kevin sjunger en egenpåhittad sång och Elise är knäpptyst. Det enda man hör från henne är slamret från redskapen som används. Lasse ligger och sover forfarande, det behöver han efter en tuff vecka på jobb och han har dessutom fått rosfeber. Han fick penicillin igår så vi hoppas att han blir bra fort.

Vad har denna dagen att erbjuda tro? Lite trädgårdsarbete, bad i poolen med barnen, glass, sol och kanske cirkus ikväll?

Vad härligt livet kan vara!

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sätt dig ner, andas djupt, håll fast dig i stolen... och ta sedan en titt i min blogg! ;-)

2010-07-05 @ 19:13:38
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0