Bullbak

Jag är hemma med virus på balansnerven... ingen lek kan jag meddela. Eftersom jag knappt vågar köra bil så innebär det att barnen fått vara hemma med mig.
Nu på eftermiddagen mådde jag liiite bättre och tyckte att det var dags att sysselsätta barnen och inte bara låta dem härja vind för våg här hemma. :-D

Vi gav oss på ett litet bullbak!
Kevin älskar att baka och idag fick han fylla en hel plåt med egna bullar.
Min stora duktiga kille.
Elise smakade mest på degen och lekte med mjölet som låg på bordet. I ett obevakat ögonblick hällde hon ut resten av mjölet och gjorde sitt bästa för att ösa ner det i knät. Hon kämpade hårt vill jag lova.
Gullungen min!

Är det så här man gör?


Kavlingsexpert

Stolt kille med en egen plåt bullar

Allt mjöl ska helst ner i knät...

Då blir man så här fin sen

Färdiga att avnjutas!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0