Usch och fy och blä del 2

Tandvärken håller sig kvar och jag håller på att bli tokig!
Pratade med akuttandläkare idag och det fanns inte så mycket han kunde göra eftersom tanden ska rotfyllas. Han kunde röntga, ge penicillin samt slipa ner tanden lite så att det inte skulle göra ont nr jag tuggade. Jag valde att avstå och invänta morgondagen så jag kan gå till min vanliga tandläkare.
Jag har nu haft konstant tandvärk i 1½ dygn, det är bara att se till att stå ut ett antal timmar till. Hoppas jag klarar det utan att bli totalt galen. :-(
Måtte tandläkaren ha en tid till mig imorgon annars slår jag sönder någonting! Inte för att det hjälper med jag kanske kan få ut lite frustration & irritation på det viset.
Lasse får iallafall ta vård av barn i morgon för jag är inte i skick att ta hand om några barn just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0