Skånes Djurpark

Igår åkte jag och barnen till Skånes Djurpark för att titta på djuren och träffa några trevliga människor från Sjalbarn.
Vi var där strax efter 10 och fick vänta en stund innan alla dykt upp. Det var tydligen en förfärlig kö vid just den tiden.

Tur att dessa saker fanns nedanför entrén så Kevin kunde hålla sig sysselsatt. :D
  

Vårt första stopp när alla kommit var självklart sälmatningen kl.11.00

Ohh, nu kommer maten!!

Jag blir så till mig att jag studsar över bron och dyker ner i vattnet igen. 


En lite coolare "väntansvariant"

Vi promenixade vidare och då hittade Kevin dessa roliga traktorer. Snacka om lycka!


Vi såg en massa andra djur också men det var speciellt tre stycken som fångade Kevins uppmärksamhet. Nämligen dessa.

1. Grävlingarna
Hans förskola heter ju Grävlingen!


2. Räven
För den var så söt!


3. Ekorren som kalasade på någons tappade glass


Väl hemkomna igen hade pappa gjort jättemycket på vårt nya trädäck. Det så då ut så här!

(fotot tog jag i morse)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0