Dagens I-landsproblem?

Har en mätsticka för att mäta så att fötter och skor har rätt mått.

Ibland kan det vara problem att få dessa två att passa ihop, speciellt om man använder denna mätsticka som bara snurrar till det. I alla fall för mig.... :D 

Efter ett tag tröttnade Lasse och ringde upp leverantören av detta skotillbehör och bad skrattande om en manual. Manualen anlände på mailen och den visade precis det jag trott hela tiden men inte f-n fick jag det att stämma iallafall. Då lyfte sambon helt sonika luren igen och tryckte på återuppringning... sen lämnade han över telefonen till mig och jag fick prata med dem direkt.
Fnissande berättar jag om vårt "problem" och blir vidarekopplad till Paul, en kille som tydligen hade koll på läget!

Vi kom efter en stunds dividerande fram till att detta instrument nog passar bäst till att bara mäta innermåttet i skon och att det är bäst att fortsätta mäta barnens fötter på sedvanligt sätt... rita av & mät!

Kontentan av detta då?
Nja, ingenting egentligen...
Ingen av oss blev klokare men vi fick oss några riktigt goda skratt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0