Besvärlig?

Idag känner jag mig jättebesvärlig. Har varit hemma en vecka pga mitt ont, provade vara på jobbet igår men det funkade mindre bra. Tog kontakt med läkaren och i morse ringde han mig.
Jag kommer att bli sjukskriven 50%!
Toppen, tycker ju jag eftersom jag då faktiskt får jobba lite iallafall. Vill absolut inte bara gå hemma och ha ont.
Frågan är bara vad de säger om det på jobb... har provat få tag på chefen men har inte lyckats än.
Usch vad jag ställer till det...

Fast huvudsaken är väl att jag är nöjd! Eller?
Och jag är supernöjd!
Dessutom ska läkaren ta kontakt med smärtkliniken för att se om vi inte kan lindra mitt ont på något sätt. Så här ska jag ju inte behöva ha det, sa han.
Han tror dessutom att alla undersökningar som ska göras inte kommer att visa något.
Han är nu ganska övertygad om att den förste läkaren jag träffade på akuten har lyckats stimulera(skada) nervcentrat i magen (solar plexus) alldeles för mycket och att det är därför jag har så ont.
Usch säger jag bara. Det är bara att bita ihop och hoppas att det läker fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0