Beroende och lite mer

Jag erkänner... jag är beroende!

Av min röst.....

Jag måste ta en snabbkurs i teckenspråk och skicka alla mina nära och kära dit också så vi är förberedda på om detta händer igen.
Så här många dagar utan att kunna prata ordentligt kan ju absolut inte vara bra...

Nu något helt annat!! Kevins rum är ett kapitel för sig, jag tog ett foto på eländet idag och insåg att nu är det dags att ta ett krafttag i detta kaos. Kände att jag behövde ett bildbevis att dela med mig av till er... :-D
Jag utfärdar en varning till känsliga tittare! *s*

    


Nu har vi börjat röja och plocka undan men det kommer nog att ta tid. Ska försöka komma ihåg att skapa bildbevis även på det färdigstädade rummet så vi har något att jämföra med. Påminn mig gärna om jag glömmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0