Kepsjakt

Var 17 kan en keps gömma sig någonstans? Jag tycker att jag sökt igenom alla möjliga och omöjliga ställen just nu men fortfarande ingen keps.
Kevin fick åka barhuvad till förskolan idag och han var något lite bedrövad för att  han inte vann...
Detta kanske bör förklaras...

Varje dag har han en liten egenkomponerad tävling mellan Jallebussen, de andra barnen och sig själv. De andra medverkande har ingen som helst aning om att denna tävling pågår men för min söte lille son är den det viktigaste på hela dagen. Det gäller nämligen att komma först till Trolldungen så man får stå först i kön till Jallebussen eftersom detta resulterar i att man får sitta längst fram i bussen!! :D
Ibland kommer Jallebussen före oss men det gör inte lika mycket som om det kommit några andra barn och ställt sig först i kön! Då är det inget kul alls kan jag meddela....
Det var precis detta som hände idag och bara för att den där busiga kepsen sprungit och gömt sig...

Var kan den vara någonstans? Någon som vet var kepsarnas favoritgömställe är?

Letandet fortsätter

Kommentarer
Postat av: Tina

Stackars Kevin, såna saker är så viktiga i den åldern! Hoppas ni har hittat kepsen nu! Vissa saker han en tendens att försvinna. Som mina nycklar tex ;-)



Idag tog Emil sina första steg, hela sex stycken :-) stolt

2009-06-03 @ 22:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0