Klätterapa

Nog för att vi vet att vi har en liten klätterapa till dotter, men detta tar nog ändå priset...

Jag stod i köket och gjorde tzatziki till kvällens grillkalas och Elise befann sig i badrummet borstandes de små tänderna. Alla som vet hur det ser ut hemma hos oss vet att man har full koll på vad som händer i badrummet om man står  i köket. Jag vänder mig om en kort stund och fixar med något annat, Lasse kommer in och går mot  badrummet när han plötsligt stannar till och bara gapar. Kom här och kolla säger han sen. Jag vänder mig om och får se detta....


:siishah:Hur 17 lyckades hon ta sig upp dit?? :siishah:

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, duktig Elise :-)

2009-07-11 @ 14:19:26
Postat av: Linda

Ja, vad säger man?

2009-07-11 @ 15:45:50
URL: http://lindaglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0