Skidskytte!

Jag är barnsligt förtjust i skidskytte och sitter helst klistrad framför tvn när det visas. Jag måste erkänna att det är liiite svårare när man har barn...
Det pratas, tjuras, bråkas och kallas på mamma hela tiden så det är lite småtjorvigt att höra vad kommentatorerna säger.
Lasse brukar säga till mig att jag kan ju gå upp och titta och det är ju en idé som jag av någon anledning inte fullföljer. Jag misstänker att det beror på att jag är ganska övertygad om att iallafall Kevin följer med upp och fortsätter sitt "tjatande" :-) däruppe. (Sen är ju soffan här nere mycket skönare att sitta i)

Nu ska jag återgå till tittandet och hålla tummarna för att det går bra för svenskarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0