Sjalmys

Första dagen på jobbet är avklarad och det kändes helt ok.
Saknaden efter barnen var tidvis ganska jobbig men det kändes överlag väldigt bra.

Väl hemkommen möts jag av en supertrött och mammig liten tjej och en frågvis kille som vill veta allt och lite till och gärna 10 gånger på rad... *fniss*

Elise somnar efter en liten stund i min famn och sover så gott så gott i vetskapen att nu är min mamma hemma igen! :-D

För en stund sen kom jag på att jag kan ju träna ryggknyt med sjalen på Kevin!
Sagt och gjort jag testar och knyta upp honom och lyckas perfekt med en gång. :-D (Självklart glömdes det bort att vi har en kamera)
En tjurig liten tjej sitter samtidigt i sin pappas knä.... Det där är ju min sjal ser hon ut att tänka så det blir till att knyta in henne också en stund i favvosjalen!

Titta så fina dom är! ( barnet och sjalen alltså, ignorera den trötta mamman)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0