Hinner för 17 inte med... :-)

Ojdå.. här hinns det minsann inte med så mycket skrivande. :-o

Igår när jag slutade jobba åkte iallafall hela familjen till Max för att käka hamburgare. Vi är inte så glada i det nån av oss men Kevin hade bett om det för en gångs skull...
Tro nu inte att det var "hamböjaren" han var ute efter, nänä denna lille kille spetsade snabbt in sig på lekrummet och där fick vi knappt honom ifrån sen. Han fick väl i sig lite pommes frites och lite dricka men det var väl allt.
När han härjade som bäst kom det en annan familj in i rummet. Med sig hade dom en söt liten tjej... Elin....
Hon vann snabbt Kevins hjärta och sen hade de hur kul som helst dessa två. De var sååå söta! :-)
Idag frågade Kevin efter Elin och tyckte att vi skulle åka till henne, vi har ju inte en aning om var hon bor och det gjorde honom lite småtjurig.

Idag har det varit en riktigt usel dag! jag fick vända på väg till jobbet och snällt åka hem igen med mitt illamående och min onda mage. Hela dagen har det hållt på och det verkar inte vilja släppa heller. Bläää....
Håll tummarna för

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0