Febrig dotter mm

Lillgumman har feber och vill bara vara hos sin mamma. Det gör det lite svårt för mig att blogga eftersom hon 90% av dygnets timmar befinner sig sovandes eller vilandes i min famn.
Just nu är hon hos sin pappa en stund så att jag fick möjlighet att få något annat än morgonrock på mig. :-D

Igår kom Linda och Gissa på besök. Dickens och Gissa hade superkul ute i trädgården och härjade så mycket de bara orkade och lite till. Snacka om att vi hade två trötta hundar sovandes i hallen resten av kvällen!
Vi på två ben stannade inne och fikade och snackade skräp.
Sen blev det pizza till middag och massor med godis till melodifestivalen! Snacka om att man känner sig onyttig...

Måste ta tag i det där med vikten. Inte nog med att jag inte lyckats gå ner mina graviditetskilon nu lägger slutrökakilona sig vackert runt magen också.
Fast jag väger hellre några kilo extra bara jag lyckas hålla mig ifrån de där giftpinnarna.... 13 dagar idag!!! *stolt*

Nä, nu måste jag passa på att titta lite på skidskyttet medans Elise har lite pappatid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0