Buzzador

Tjoho!!

Idag har jag fått min 4:e kampanj, även denna innefattar mat.
Undras om de på buzzador tycker jag äter för dåligt... *lol*
Superskoj är det iallafall! Denna gången ska jag få prova Findus färdigrätter... ja om jag kommer med alltså. Jag har iallafall anmält mig så håll tummarna för att jag kommer med!

Vill ni prova på det här med buzzador så kan ni anmäla er via den här länken:
https://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Chily 

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
 http://www.buzzador.com?refstr=Chily&lang=se

Jag lovar att du inte kommer att ångra dig!
Det är superkuligt



Kommentarer
Postat av: Vampi

vilket jäkla fusk!! jag får fan aldrig några längre:(

2009-02-13 @ 19:54:03
Postat av: Jeanette

Det var superlängesen jag fick nån också. (Om man räknar bort babygröten jag har just nu, den får visst alla med minisar)

Det är därför det känns så speciellt när man får erbjudande om en kampanj! :-D

2009-02-14 @ 09:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0