Buzzador

Glömde ju berätta att jag fick kampanjen!!! :-)
Så nästa vecka ska det smakas färdigrätt från Findus!

Har dessutom fått erbjudande om att buzza Modifast också och det hoppas jag verkligen på!
Snart en månads rökstopp har satt sig osnyggt runt midjan... :-(

Här trillar det in erbjudande just nu!
2 kampanjer redan i år och en tredje som jag inte fått svar på. Toppen!!

Vill ni testa?

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är Chily):
https://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=Chily   

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
 http://www.buzzador.com?refstr=Chily&lang=se


Kommentarer
Postat av: Vampi

jag fick en idag... nåt med eniro om man hade 3 telefon :( så det var ju skiiitkul...not

jag vill oxå ha gratis mat!!!!

2009-02-28 @ 00:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0