Ska jag eller inte?

Jag funderar på om jag kanske ska hjälpa till och bli gympaledare för de småttiga här i Ekeby. Det är jättelängesen jag själv höll på med gympa och ibland kan man ju undra om tiden räcker till. Andra lyckas ju i och för sig få tiden att räcka till jobb, barn, hem och fritid så varför skulle inte jag göra det.
Jag har ju faktiskt dessutom en pedagogisk högskoleexamen som delvis kvalificerar mig för detta. Leka kan jag ju och lägga upp gympapass har jag ju gjort på förskolor lika länge som jag jobbat.
Dessutom skickas tydligen alla gympaledare på ledarkurs...

Mycket att fundera på... *lägger pannan i djupa veck*

Kommentarer
Postat av: Helen

Tjohej!

Du kan ju berätta när du bestämt dej för jag tänkte att liten skulle gå på gympa i år. Men tydligen fanns det inga ledare i år. Så toppen om du vill göra det!!! Kram

2009-08-15 @ 00:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0