Jobbiga dagar

Det har varit ett par jobbiga dagar...
Jag har varit lite klumpig och gått och trillat.
Första gången var i onsdags när jag skulle hämta Kevin ute på Grävlingen. Knasigt att skogsstigen inte är jämn och fin utan full med sten, stubbar och förrädiska gropar. *fnissar*
Jag slog iallafall upp knät rejält och fick bli omplåstrad av personalen på Grävlingen som visade ett bra handlag med skadade. Min son är i tryggt förvar på dagarna! :-D
I torsdags var det dags igen... Jag stod ute på altanen och pratade med grannen, vänder mig om för att gå och hämta något och i vägen ligger en träbit som Lasse skruvat fast i golvet för att stödja stegen mot när han snickrar... *gaaaahhh*
Jag flög som en vante med huvudet före in i husväggen, skrapade samma knä igen och fick lite ont i armen. Kevin fick den dagen hämtas av sin pappa eftersom jag misstänkte lätt hjärnskakning. Så fort jag rörde mig snurrade det till rejält och jag mådde fruktansvärt illa hela dagen, först framåt kvällen släppte det. Armen kändes inte så farlig just då... i fredags hade jag rejält ont i armen och igår kunde jag knappt använda den alls! Jag gick i konstant värktablettsdimma men inte 17 hjälpte det mot ontet. Jag var med andra ord ganska gnällig och ynklig igår.
Läkarbesök nämndes av nära och kära men jag envisas om att det bara är en muskel som fått sig en rejäl känga och de vet ju alla att det går snart över...  :-o
Idag känns det faktiskt liiite bättre så vi får se om det blir något läkarnbesök eller inte. Har lite dåligt tid med det idag känner jag. Vi får ju fint besök från Danmark om en liten stund!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0