Inskolning

Vi är nu inne på Elises andra inskolningsdag och det går jättebra. Idag tog hon ElsMarie i handen och gick in tillsammans med henne och lämnade mig i hallen. :) Det kommer nog att gå lättare än jag trodde det här.
Ändå gör det lite ont i hjärtat att hon ska börja redan, min lilla tjej är ju fortfarande liten. Tänk att någon annan ska få njuta av hennes tokigheter och glada skratt hela dagarna.

Om en stund ska jag bege mig en sväng till jobbet för att se om de får någon rätsida på mitt schema, jag vet fortfarande inte riktigt hur många procent jag ska jobba. Sist vi pratades vid hade jag ca. 93% men nu skulle det kanske ändras. Jag har aviserat att jag kan gå så långt som ner till 75%, spännande att se vad det blir i slutänden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0