Gastroskopi

Nu har jag gjort, vad jag tror är världens läskigaste och mest obehagliga undersökning. Nämligen gastroskopi!
Fy 17 säger jag bara.... *ryser*
Jaja, den visade iallafall på lite mindre roliga saker. Jag har tydligen både magsår OCH magkatarr. Bläää!
Ska ringa in och få något provsvar imorgon så får vi se om det kanske blir till att knapra penicillin. Magsåret kan nämligen bero på en liten bakterie som behandlas lätt.

Så, nu raderar jag denna obehagliga upplevelse ur minnet och går ut och njuter av solen tillsammans med sonen. (dottern sover)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Det är nog inte bra att vara en Jeanette just nu eller?????????? Vi har olika problem men problem har vi.

2009-04-27 @ 17:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0