Sommartider hej hej!!

Jaha, då var klockan omställd och sommartiden har tagit över... ja iallafall klockan men inget annat. Idag har det minsann både snöat och småregnat så jag skulle nog säga att vi fortfarande har vintertid. Kan man ställa tillbaka klockan tills det blir vår och på det sättet få en timmes mer sömn? *skrattar*

Sömn är något jag just nu inte kan få för mycket av. Det känns som om jag skulle kunna sova i en hel vecka om jag bara fick chansen. Jag är totalt utpumpad både fysiskt och psykiskt och känner mig hängig, trist och tråkig. Ångesten hänger över mig dagligen och det är superjobbigt!
Livet måste väl bestå av mer än jobb, ta hand om lillkillen och ta hand om hemmet. Var har JAG tagit vägen? Jag kan sakna mig själv ibland. 
Hoppas att jag dyker upp nånstans snart för jag orkar inte ha det såhär speciellt länge till.

Idag skulle jag och lillkillen egentligen åkt till min hemstad för att fira E:s 7-årsdag. Har verkligen sett fram emot att få komma hemifrån och göra nåt roligt men så bidde det inte.
Lilleman har varit dålig sen i fredags med feber, hosta och andningsproblem så vi fick snällt stanna hemma.
Imorgon är det ju dags för honom att sövas och jag vill ju knappast riskera att undersökningen blir inställd pga att vi gav oss ut idag trots att han inte är helt frisk.
Känner mig inte ett dugg orolig för morgondagen... än... bara lite obehag över att behöva sitta utanför och vänta medans min älskade lille kille sövs och ev. opereras.

L. blir bättre och bättre för varje dag som går. Han hjälper till här hemma med allt han kan och det är jag otroligt tacksam för. Han är en klippa min älskade sambo!! Vad skulle jag gjort utan honom? Visst kan jag bli irriterad och tycka han gör mer än han borde men det är ju faktiskt hans val. Han är ju den enda som kan känna vad han klarar och inte klarar att göra! :-)
Dessutom är det ju inte lätt för honom att se hur trött och utschasad jag är och inte kunna göra något åt det.
Vi kämpar vidare och hoppas att allt ska lösa sig med tiden eller rättare sagt... vi vet att det kommer att lösa sig! *ler*

Inte mycket kul jag hade att komma med idag heller men det är tyvärr så det känns just nu... dystert och trist...

Kram från en vårlängtande Chily

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0