Ny dag, nya tag... :-)

Morgonen har börjat helt ok, lilleman vaknade med ett leende i morse. Det händer väldigt sällan.... normalt väcks man av ett illvrål från hans rum.
Febern har gått ner något så jag hoppas att han får en lugn dag idag.

Jag känner mig ungefär som igår men här finns minsann ingen tid att va sjuk. När man bor i hus finns det en massa saker som måste fixas iallafall. Som t.ex snöskottning! *suckar*
Tror jag ska uppfinna en automatisk snöskottare... tänk vad skönt om man bara kunde trycka på en knapp inne i huset och vips så var uppfarten skottad och fin! *drömmer*

Dags att ta nästa 10 minuterspass med snöskyffeln.... orkar inte mycket mer än 10 minuter i stöten...

Vinkelivink

*Chily ger sig ut i det vackra vintervädret*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0