Mission Impossible...

.... kan man verkligen kalla det när man ska försöka dammsuga i detta hemmet.
Sonen älskar den där bullriga skräpsamlaren så mycket att han måste sitta på den, putta den framför sig, krama den och självklart trycka på de "kuliga" knapparna ovanpå.
Detta innebär för mig som "städerska" att jag hela tiden måste manövrera apparaten runt sonen så jag inte kör över en liten fot samt att jag med 10 sekunders mellanrum måste sätta igång en avstängd maskin... *skrattar*
En sväng runt rummen som normalt tar kanske 10 minuter har nu utökats till en halvtimme... minst....

Krameluringar från lilla mig

Kommentarer
Postat av: Filurkens mamma

Precis likadant här *s*

2006-03-13 @ 19:40:34
URL: http://filurken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0