Fy 17

Just nu känns det mesta ganska tungt...

Jag var med lilleman på kirurgen i Lund i måndags och dom vill söva honom för att kunna göra en ordentlig undersökning. Ev. blir det operation också. Känns mindre kul att ha en nyopererad sambo och en nyopererad son hemma. Fast lilleman blir ju bra på bara några dagar. :-)

I tisdags var jag på jobbet som vanligt, skönt att va tillbaka efter att ha varit hemma så många dagar.
Fast det var ju inte långvarigt. Lilleman blev magsjuk på kvällen och är fortfarande inte riktigt bra, det verkar som om vi snällt får stanna hemma imorgon också.
Nu har jag också gått och blivit sjuk, har ev. fått influensa med världens värk i kroppen, mår illa och har feber.

Rubriken beskriver ganska tydligt vad jag tycker om livet just nu... Fy 17

Skriver kanske lite mer senare om jag känner mig mer positiv då.

Kommentarer
Postat av: Filurkens mamma

Massor av kramar till er alla!!

2006-03-02 @ 21:27:40
URL: http://filurken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0