Denna dan snart slut

Nu är snart denna jobbiga dag slut och jag hoppas att morgondagen känns något bättre, fast det är väl tveksamt.
Jag har fortfarande feber och är så öm i hela mig att jag inte ens kan ha håret uppsatt. *suck*
Börjar bli jobbigt att ha hår i ansiktet hela tiden... *s*

Lilleman har blivit sämre och har hög feber nu. Jag pratade med sjukvårdsupplysningen och dom trodde att ha också åkt på influensan. Tycker så synd om honom, han har jättesvårt att komma till ro och sover bara korta stunder. Han har väl lika ont i kroppen som jag och det kan inte va lätt för en sån liten kille.
Det blir nog en lång natt med mycket tröstningar och vyssande men vad gör man inte för sin älskade lille kille?
Sova får jag göra när jag blir pensionär... *s*

Nu ska jag gå ner och pussa på min sambo sen är det bingen som gäller. Man måste ju ta tillvara den lilla sömn man kan få!

Kram på er allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0