Operationen avklarad!

Älsklingens operation är nu avklarad och den har tydligen gått bra. Han ska prata mer med läkaren imorgon så vi får se vad han säger. Har jag tur kommer han hem igen redan till helgen... :-)
Huset känns väldigt stort och tomt utan honom.

Nattsömnen var ju på tapeten igår... och inte f-n kunde jag sova inatt heller. Lilleman vaknade varje halvtimme fram till kl.02.00 och sen tyckte han att det var dags att vara vaken och skrika ett tag. Ca. halv 5 lyckades jag få honom att sova och jag själv däckade innan huvudet landade på kudden. Fast det hann knappt mer än landa innan väckarklockan ringde och det var dags att gå upp och ta sig till jobbet. *suckar*
Jag gjorde misstaget att räkna på hur mycket (lite) jag sovit... summan bidde 3½ timme på 2 dygn! Starkt jobbat tycker jag.
Jaja, jobbet fixade jag på ren vilja. :-D
Lilleman var helt slut när han kom hem så det var bara att stoppa honom i badet för att hålla honom vaken en stund till. Jag tycker av nån konstig anledning att det är för tidigt att somna klockan 16.15. *fniss*
Men se, det hade jag inte mycket för... klockan 17 slocknade han tvärt och jag hade inte kunnat hålla honom vaken på nåt sätt. Min stora undran för kvällen nu är: Kommer han att sova för natten eller ska jag ha samma hel-e inatt? Man ska kanske starta en liten vadslagning och bli rik på kuppen!? *tihi*

Fast det värsta idag är nog att jag blivit nerkräkt på jobb, kräksjukan är tillbaks! :-(
Det betyder att jag garanterat inte får lov att åka och hälsa på min älskling på sjukhuset, kan aldrig tänka mig att dom vill ha det där. Det kan ju aldrig va bra att få kräksjuka/maginfluensa när man precis har gjort en steloperation i ryggen. :-(
Nån som vet hur länge det smittar?

Nu ska jag ta och hälla i mig lite kaffe och placera mig i soffan efter en tuff och påfrestande dag. Hoppas att morgondagen blir bättre... :-)

Toodeloo och kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Filurkens mamma

Hoppas allt går bra inatt så du får sova lite mer vännen!
Här är en länk om kräksjuka: http://www.smittskyddsinstitutet.se/SMItemplates/Article.aspx?id=2230

2006-02-21 @ 22:29:04
URL: http://filurken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0