Ojojoj...

Har haft lite dåligt med tid att skriva här de senaste dagarna. Lilleman har varit sjuk, superförkyld och 39 graders feber. Stackars liten!
Samtidigt har två nya tänder poppat upp så nu har han hela 14 bissingar i garnityret.
Så här har med andra ord varit fullt upp med att trösta gnällig liten kille. *s*

L. kommer hem om en liten stund och jag har massor att fixa innan han kommer. Har en massa hjälpmedel i garaget som måste in och placeras ut på diverse ställen i huset.
Ska bli så skönt att få hem honom igen, det har varit väldigt tomt utan honom.

Lilleman har saknat sin pappa jättemycket. Första dagarna gick han runt och letade och ropade på honom men han hittade ju ingen... :-(
Snacka om att han blev lycklig när han följde med upp på sjukhuset och hälsade på honom! Där var ju pappa.

Idag tog han telefonen, stapplade fram till mig med den och sa pappa... så då fick vi ju lyfta luren och ringa. :-) Såg så härligt ut + att det är första gången han ber att få ringa till någon. Annara tar han bara luren och snackar en massa skräp som inte jag förstår.
Dessutom är han väldigt ofin vår son. Varje gång han snackar i telefon med någon så har han ovanan att lägga på luren... Undrar vad det är för speciellt med just den knappen? Där finns ju en massa till att välja på men nej då, det är den han ska trycka på! *s*
Visst är dom härliga med sina små idéer.

Nä, dags att pysa ner i garaget och fixa till allt så det är klart när min käre sambo kommer hem.
Ha en riktigt gottig lördag!

Kramisar


Kommentarer
Postat av: Vampi

haha ja den lille filuren la ju på när jag pratade med bror innan han gapade i luren å la helt somika på när jag hälsade :)

2006-02-25 @ 20:15:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0