Då har man "blivit med" blogg... :-)

Ojojoj... vad är det jag gett mig in på? Hur ska man hitta tid att skriva här egentligen... hmmm... det kommer nog att fixa sig. 
Kan va skönt att ha nånstans att skriva av sig på och på så sätt kanske hålla mina vänner uppdaterade på vad som händer hos lilla mig.

På tisdag är det dags för min sambos stora operation och jag känner mig lite smått orolig men samtidigt väldigt glad för hans skull att det äntligen blir av och att han förhoppningsvis kommer att va smärtfri därefter.

Det är mycket tankar som far runt i huvudet just nu, jag har en tuff tid framför mig som "ensam" förälder till en ettåring, en nyopererad älskling som kommer att behöva min hjälp, heltidsjobb, ett hus på 155kvm som ska skötas samt 1 hund och 4 katter som pockar på uppmärksamhet... :-) Våren är mao ganska uppbokad redan nu! *fniss*
Nu ska jag ta min sambo i handen och gå ner och placera oss båda i soffan med en kopp kaffe och kakan jag fick av honom på alla hjärtans dag. (hembakt "längd" i form av ett hjärta) Han är påhittig min älskling! *pussar på*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kommer att fixa det hur lätt som helst vännen! Superskoj att du skaffat en blogg förresten ;)
**krameluringar**

2006-02-14 @ 22:08:47
URL: http://filurken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0